گل دل مامان و بابا گل دل مامان و بابا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

هدیه خدا

روز به یادماندنی من و تو و مامان!

1392/9/18 0:07
نویسنده : مامان
84 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ریحانه جان. یه خبر دست اول برات دارم : اولین دندونت رویت شد! خیلی مبارکه.مگه نه؟! مامانی داشت بهت سوپ میداد که گفت یه چیزی داره به قاشق میخوره..بعدکه دید فهمیدیم دندون دخترمونه! ادندون پایینته. امروز روز تولد مامانی هم بود. مرغ بریون و شیرینی خامه ای و کادوی تولدم خریدم. یه شال سبز با گل سر خوشگل که پر داره. برا توهم یه گل سر صورتی خوشگل خریدم که وقتی بزرگ شدی استفاده کنی.. الان تو گهواره ای.مامانی داره خوابت میکنه.ولی داری گریه میکنی..درد دندونت فکر کنم بابایی...الهی که روزی همه دندوناتو به بابا مامانی نشون بدی. اولین نفرم به مامان و بابا بزرگت که تهرانن گفتم. خیلی خوشحال شدن. مامان بزرگت که گفت براش آش دندون بذارین. امروز بهداشتم بردیمت..گفت منحنی رشدت خوبه..دیگه جونم برات بگه....خوابت نبرد تو گهواره..مامانی آوردتت بیرون آروم شدی حالا....بوس بوس عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 1:12
مروارید سفیدت مبارک باشه عزیزم.عکس دختر خانوم و ندیدم حیف مامانی من دوست دارم بیشتر اشنا بشیم .اگر موافقی پیغام بده برای تبادل لینک کنیم.منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد