گل دل مامان و بابا گل دل مامان و بابا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

هدیه خدا

اولین شیرداغ درهوای سرد!

1392/9/15 21:26
نویسنده : مامان
75 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ریحانه جانی امروز اولین سفرکوهستانیت در میون برفارو تجربه کردی! سخوید یزد. در بین مسیرم درحالیکه هواسرد بودوداشت برف و بارون ریز میومد شیرمامانیو خوردی. البته دیرهم رفتیم.ساعت 3 بود راه افتادیم. راستی یه قضیه مربوط به من: یه بار که رفته بودیم تهران مامان بزرگت گفت بچه ها تو پیری عصای دست بابا و مامان هستن. منم قوطی پلاستیکی خالی دلسترو برداشتمو انگار که عصا دستمه گفتم : عصا عصا....! دیگه از اون موقع این شد تکه کلام موضوعات مختلف. مثلا عصا و ولخرجی! عصا وکوه رفتن! عصا و خانه سازی! و.....کلی داستانهای دیگه!  منظور ازعصا هم من هستم بابایی!!..الان تو گهواره داری بابا بابا میگی و حرف میزنی.ساعت 9:20 شبه. نیم ساعت پیشم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل شد و ایران با آرژانتین و نیجریه و بوسنی همگروه شد. به نظرم بتونیم از گروهمون صعود کنیم. راستی وقتی بغلت میکنم انقد محکم صورتو و گردنمو بوس میکنی که نگو! ...بوس بوس دختر خوشگلو نازم. انشاالله دوست دارم بذارمت کلاس ورزشی. مثل بدمینتون...به امید موفقیت های آیندت..بوس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد