گل دل مامان و بابا گل دل مامان و بابا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

هدیه خدا

شبی در پارکیکه قایق داره!

1395/4/12 12:36
نویسنده : مامان
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابا. دیشب رفتیم پارک هفتم تیر یابه قول خودت پارکیکه قایق داره. کشتی صبا داره آخه..اولش تاب بازی و سرسره رفتی...بعد رفتی ماشین سواری.باب اسفنجی.بعد رفتی ترامبولین. روش داشتی بال بال میزدی..بعد رفتیم جلوی جوی آب پارک پاتو گذاشتی توش. خیلی پرآب بود..بعد چون بوی بلال به دماغت خورد گفتی ذرت ذرت! ساعت دوازده شب جایی باز نبود خوب. بلال پارکم سفته گفتیم شاید. از سوپری یه کنسرو ذرت شیرین خریدم. تا جلو خونمون که رسیدی خوردی و رو صندلی عقب دراز کشیدی. من رفته بودم داخل خونه دیدم چراغارو یه سریشو نصب کردند. روشنشون کردم. از ماشین که پیاده شدی گفتی کی چراغارو زده؟!! تعجب کرده بودی...

دیروزن اومدم پاناکوتا درست کنم ظرف شیکست. پیرکس. ازرفاه رفتم دوباره خریدمو درست کردم. منتها شیرشو بیشتر ریختم یه کم شل شد..

راستی چندروزه چندتا بچه گربه هم پیشمونن. بهشون شیر میدیم.

بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد