گل دل مامان و بابا گل دل مامان و بابا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

هدیه خدا

وقت پرواز جوجه کوچولوی من

1397/7/4 10:43
نویسنده : مامان
419 بازدید
اشتراک گذاری
روز اول مدرسه و گریه های مامان !!!
عوض تو من تو راه برگشت هق هق گریه کردم ولی تو اصلا خداروشکر
دلتنگتم،حسرت روزهای گذشته مامانو ببخش اگر تو این مدت کمکاری بود ولی من درحدتوانم خواستم خوب باشه

دمپایی های کوچولوت،اسباب بازی هات خلاصه همه جای خونه پراز اثار و خاطرات توهه
روز دوم بی هدف رفتم با ماشین یهو سر ازخونه مامان بزرگ درآوردم رفتیم امامزاده و برات دعا کردیم
مامان تو رو رها میکنه تا در آسمان امید و آرزوها بال بگشایی و خوشبخت و خودساخته و موفق بشی عزیزم
پر بزن جوجه کوچولوی من وقت پرواز از لونه کودکیه
میخوام پروازو یاد بگیری
پسندها (3)

نظرات (1)

مامانمامان
5 مهر 97 9:38
انشاالله موفق باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد